rozproszone placówki

Mobilne Grupy SerwisoweAdministrowanie nieruchomościami o rozproszonym modelu biznesowym

Posiadamy własny zespół administratorów, którzy dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu zapewnią kompleksową obsługę obiektów w zakresie zarządzania technicznego, administracyjnego i formalnego, obsługi najemców i użytkowników obiektów oraz zarządzania umowami i kosztami związanymi z utrzymaniem nieruchomości. 

Zarządzanie techniczne

Zarządzanie techniczne

Prowadzimy nadzór nad stanem technicznym nieruchomości (przeglądy, konserwacje, naprawy), koordynujemy zakres prac serwisowych i interwencyjnych, odpowiadamy zarejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych (Helpdesk/CMMS), zarządzanie umowami z lokalnymi podwykonawcami (np. hydraulicy, elektrycy).

Zarządzanie administracyjne i formalne

Zarządzanie administracyjne i formalne

Reprezentujemy właściciela przed urzędami, wspólnotami, administracją lokalną, prowadzimy dokumentację obiektów (księgi obiektów budowlanych, ewidencje przeglądów), działamy w zakresie kontroli i rozliczanie kosztów eksploatacyjnych.

Obsługa najemców lub użytkowników

Obsługa najemców lub użytkowników

Prowadzimy komunikację z lokalnymi użytkownikami nieruchomości (np. kierownicy oddziałów), obsługujemy zgłoszenia, zapytania, problemy lokalnych, odpowiadamy za przypisywanie i rozliczanie kosztów na poszczególne jednostki organizacyjne.

Zarządzanie umowami i kosztami

Zarządzanie umowami i kosztami

Koordynujemy lokalne umowy serwisowe dotyczące np. sprzątania i ochrony. Analizujemy koszty mediów oraz koszty operacyjne i proponujemy ich optymalizacje. Tworzymy raporty zbiorcze dotyczące obiektów Klienta.

Jak możemy pomóc Twojemu biznesowi?

W celu uzyskania wyceny oraz dodatkowych informacji zapraszamy do kontaktu.