Pogotowie techniczne działa w trybie całodobowym, siedem dni w tygodniu, zapewniając natychmiastową reakcję na awarie i usterki w infrastrukturze technicznej. Wykwalifikowane zespoły serwisowe są w stałej gotowości, aby szybko dotrzeć na miejsce i przywrócić sprawność systemów.
Naszych techników wspiera zespół Contact Center działający 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Contact Center
Zespół Contact Center całodobowo przyjmuje zgłoszenia od klientów, koordynując działania interwencyjne i monitorując status realizacji każdej sprawy. Odpowiada za skuteczną rejestrację zgłoszenia i przekazanie go do odpowiednich osób, aby w jak najkrótszym czasie naprawić awarię.
Zespoły Mobilne
Zespoły mobilne pogotowia technicznego działają w systemie całodobowym, zapewniając szybką reakcję na awarie i sytuacje kryzysowe. Wyposażone w specjalistyczny sprzęt i pojazdy serwisowe, umożliwiają skuteczną naprawę usterek bezpośrednio w terenie. Dzięki całodobowej gotowości i koordynacji z centrum zgłoszeń gwarantują ciągłość działania infrastruktury technicznej klientów.